פסק זמן עשוי לעצור התנהגות שאינה מתאימה או לאפשר לילד להרגע בחדרו אך האם מלמד את הילד איך לפעול אחרת בפעם הבאה ? מה חסר...
הילדה לא אוהבת להרכיב פאזלים ? הילד לא נמשך לציור ? הכירו את הבדלי המגדר
למה יש ילד שיודע את שמות הצבעים בגיל שנה וילד שעדיין אינו יודע בגיל שלוש ?
התפתחות אינה קשורה רק לקריאת ספרים ולימוד מספרים, היא גם קשורה לסיבה ותוצאה ואחריות אישית
אם ילד צעיר אינו מבין את המשפט עוד 5 דקות יוצאים אז מה כן מבין ?
מהי מנייה ? האם הילדה שלך מתנסה במנייה ? מה לומדים תוך כדי ואיך לתרגל דרך ספרים
למה חשוב כבר בגיל הרך לפתח את יכולת פתרון הבעיות ובאיזה דרך מומלץ לעשות זאת
מה שואלים ילדים רבים בגיל שלוש ואיך מומלץ לענות בהתאמה ?
קווים מנחים למצופה מילד בגיל שלוש והסברים על טווחים שונים של ביצועים
למרות שבגיל הרך ההתעסקות ברגשות ובצרכים העצמיים גבוהה ביותר, ילדיכם ישמחו לשמוע גם על הילדות שלכם. לפעמים ילדיכם נתקל בקושי או בבעיה שמתקשה להתמודד איתה. זה הזמן לשלוף סיפור דומה מילדותכם ולשתף אותו כיצד אתם הרגשתם והתמודדתם באותו מצב. אם הילד שלכם איבד משחק או בובה חשובה ובוכה רבות בגלל אובדן זה אפשר לספר לו על מצב שבו אתם הייתם קטנים ואיבדתם דבר מה חשוב. שתפו אותו איך הרגשתם, כיצד פעלתם, נסו לשנות את הסיפור בהתאם למסר ולפתרון הבעיות שאתם רוצים להקנות לו. יש סיכוי גדול שהסיפור שלכם יעניין אותו מפני שהוא נוגע לעולמו ובעיותיו האישיות ועל כן יוכל לקחת ממנו ערך מוסף. בנוסף, עצם הידיעה של הילד כי גם אתם חוויתם בעיה או מצב דומה עשויה להוות נחמה להוביל להזדהות, הקשבה וקירבה.